BLOEMBINDERIJ

Bij Den Heuvel vind u een breed scala aan verse snijbloemen en prachtige boeketten, drie keer per week rechtstreeks van de veiling. Onze ervaren teamleden verwerken deze bloemen vakkundig, zodat u altijd kunt genieten van kwaliteit en versheid.

rouwarrangement

Waardering voor de overledene, troost voor de nabestaande.
Door jarenlange ervaring kunnen wij u adviseren over een gepast arrangement voor de overledene.
U kunt een persoonlijke tekst toevoegen op kaart of lint. Daarnaast kunt u een keuze maken uit onze boeken. Er is een mogelijkheid om in een aparte, rustige ruimte het arrangement uit te zoeken.

Tevens kunt u een persoonlijke tekst toevoegen in de vorm van een kaart of lint.

BLOEMENABONNEMENt

Houdt u ook zo van bloemen op tafel maar heeft u geen tijd om dat te realiseren? Kies dan voor ons bloemenabonnement. Wij maken graag een boeket naar uw smaak, in uw stijl. Onze boeketten worden iedere dag vers gemaakt. U krijgt bij de eerste levering de vaas cadeau bij een abonnement vanaf 4 boeketten!
U heeft de keuze uit een tweewekelijkse of maandelijks abonnement en 3 prijsklassen.
M: €17,50 L: €25,00 XL: €30,00 excl bezorgkosten.
Neem voor al uw vragen en ons bezorggebied, vrijblijvend contact met ons op.

BRUIDSARRANGEMENT

Bij een bruiloft horen mooie bloemen!

U kunt bij ons terecht om uw bruiloft onvergetelijk te maken. Wij verzorgen o.a. bruidsboeketten, corsages en de autoversiering. Interesse? Kom langs en wij nemen de mogelijkheden met u door!

merken

tuinkeur-footer-logo